Dlaczego napisałem książkę „Chief Data Officer”?

Od niemalże 20 lat biorę udział w układaniu analityki w organizacjach, projektowaniu zarówno części technologicznej jak i organizacyjnej. Te wszystkie działania prowadzę dla firm, które chcą oprzeć ważne elementy swojego biznesu na danych i skutecznie tego dokonują. Ostatnio na rynku widać coraz więcej organizacji, które dostrzegają potencjał w danych i stają przed wyborem – przyłączyć się do tych, którzy transformują w taki sposób swój biznes lub „liczyć na szczęście przetrwania”. Za tym trendem i wielką motywacją zarządów, liderów i organizacji bardzo często nie nadąża wiedza jak to robić.
Książka ma na celu przekazać doświadczenie moje i osób, które wraz ze mną zrealizowały wiele projektów. Doświadczenie, które zawiera zarówno sukcesy jak i porażki. Porażki wynikające z wielu aspektów – ich wpływ został oddzielnie przeanalizowany.
Sam chciałbym mieć tego typu ściągawkę zanim rozpoczynałem jako analityk moją przygodę z danymi. Bardzo chciałbym mieć wskazówki gdy rozpoczynałem zarządzanie zespołami pracującymi w obszarach danych.
Książka zawiera odpowiedzi na pytania członków zarządów wielu firm, oraz rekomendacje dla liderów analityki.

Odpowiadając wprost na tytułowe pytanie – nie chcę aby tematy zawarte w książce były dostępne jedynie dla współpracujących ze mną Chief Data Officerów i liderów, oraz tych z którymi będę pracował osobiście w przyszłości. Chciałbym pozytywnie wpłynąć także na działania tych osób z którymi nie mam bezpośredniego kontaktu.

Zachęcam 🙂
Zamówić książkę można tylko tu: https://book.chiefdataofficer.pl/
Nadal dostępna wersja z dedykacją.

Mariusz Jażdżyk

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *