CDOForum

Zostałem zaproszony do grona prelegentów na konferencję CDOForum, organizowaną przez Evention i Przemysława Gamdzyka.

Będziemy mogli poruszyć tam jeden z ważnych aspektów oparcia firmy o dane – o współpracy między „klasyczną” analityką opartą na danych, zakładającą obecność data governance i czystości architektonicznej a szeroko rozumianym obszarem digital.

Temat ten jest mi aktualnie szczególnie bliski, ponieważ jest to kluczowy aspekt transformacji prowadzonej przeze mnie w grupie agencji mediowych i komunikacyjnych Publicis.

Transformacja ta, trwająca od roku 2017, obejmuje definicję strategii oraz jej operacyjną realizację. Jest prowadzona dla Chief Data Officera i całego zarządu grupy. Składają się na nią projekty automatyzujące przepływ danych, porządkujące architekturę danych i zmierzające do optymalnego wykorzystania ich dla celów biznesowych.

Najważniejszymi celami biznesowymi jest optymalizacja doświadczeń konsumentów z markami na całej ścieżce konsumenta. Obejmuje to wykorzystanie informacji pochodzących z kanałów online i offline, uporządkowanych zgodnie z regułami data governance, wykorzystanych zgodnie z najlepszymi osiągnięciami zaawansowanej analityki, wykorzystaniem cloudu i starannie wybranych komponentów technologicznych wraz z odpowiednią organizacją projektowo-utrzymaniową.

Efektem tych prac jest wsparcie procesu budowy strategii komunikacyjnej klientów oraz operacyjna optymalizacja prowadzonych działań. Prace te służą klientom Publicis, czyli wiodącym markom wielu branż gospodarki.

Publicis jest wiodącą grupą na polskim rynku reklamowym, obejmuje agencje LeoBurnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Zenith Optimedia, Spark Foundry, #LiquidThread, MSL. Jest to grupa obecna w ponad stu krajach świata.

https://cdoforum.pl/

Zapraszam! 5 czerwca 2019, Warszawa, hotel Airport Okęcie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *